آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

گوگولی سال 90

صرفا جهت اطلاع...!

1389/12/22 14:26
نویسنده : خاله مریم
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

ما چهار تا خواهریم که فقط بزرگترینمون ازدواج کرده و در حال حاضر هم آبجی

گلم بارداره، یعنی شش ماه که بار داره و ما بی صبرانه منتظر به دنیا اومدن

نی نی مون هستیم.                                              

                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهام
20 فروردین 90 14:11
وای فکر کن یه نی نی چقدر خوب بزرگ که بشه از این اید جالبت تشکر میکنه مواظب خواهرت خیلی باشید خیلی دوره سختی رو میگذرونه

مواظبشم چه جورشم...
محسن
20 فروردین 90 14:53
درود...به سلامتی حالا فهمیدم چرا سر ت شلوغه........موفق باشی گلم

""خاله شدن و هزار تا درد سر..هه هه هه"""
سعی میکنم تند تند بیام به وبلاگت
zahra.m
20 فروردین 90 15:18
سلام عسیسم . مبارک باشه ، خوش به حالت که میخوای خاله بشی ... امیدوارم قدمش مبارک باشه . بووووووووووس برای نی نی که تو راهه .

لطف داری تو عزیزم ... ممنونم
علی
20 فروردین 90 20:34
سلام مریم جون .خوبی
من هم عمو شدم هم دایی
تو هم خاله میشی.عجله نکن عزیزم


خوش به حالت من میخوام دایی بشم...
ولی خدارو شکر عمه نمیشم و فقط خاله میشم

عليرضا
20 فروردین 90 21:54
سلام اين بوس از طرف من به ني نييييييييييييييييي

این بوس هم از طرف نی نی برای تو:

مدیا
21 فروردین 90 0:18
عزیزززززززززززززززززززززززم

اییییی جاننننننننن
الهی من قربونه اون نی نی نازتون برم
مریم منم که داره خاله میشه
به به..
مبالکه عشقم... خوشبحالت که خاله میشی..
خاله شدن جزو ارزو های منه اما من خواهر ندارم
ایشالا که نی نی ماهتون به سلامتی به دنیا بیاد... من که چشم انتظارمم

خودم دارم به خاطر خاله شدن بال در میارم عزیزم...
منم خیلی دوست داشتم دایی میشدم اما حیف که نمیشه

دوست
22 فروردین 90 12:11
منم دایی شدم خیلی لذت بخشه اما سخته امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد
راستی اسمشو چی می خوای بذارید
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif

ما همچنان در گیر اسمیم...

دوست
22 فروردین 90 12:21
خواهشا از این اسم های قلمبه سلمبه که هیچکی معنیشون رو نمی فهمه نذارید


کاملا باهات موافقم،دنبال یه اسمیم که علاوه بر خودش معنیشم قشنگ باشه...
یه زن
23 فروردین 90 9:15
مریم جون اسم وبت خیلی با نمکه عزیزم.

ایشاالله گوگولیتون سلامت دنیا بیاد.

در ضمن از حالا به نی نی یاد ندید که با مامان وباباش دعوا کنه


نظر لطفته عزیزم...
به خاطر تو تغییرش دادم
امین
5 اردیبهشت 90 16:08
سلام خاله بوس بوس از نی نی نی نی نی نی نی نی نی نی نی ن ی ن ی ن ی ن ی


من واقعا شرمنده ام، خودت میدونی واسه چی دیگه...و البته دل به دل راه داره...


مامی مائده
5 اردیبهشت 90 22:46
نی نیه منم یه خاله داره 10 سالشه. نمیدونی از الان چه ذوق و شوقی داره. خدا همه خاله هارو واسه خواهرزاده هاشون حفظ کنه

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن...