آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

گوگولی سال 90

دلتنگی خاله ...!

1390/5/16 14:33
نویسنده : خاله مریم
2,102 بازدید
اشتراک گذاری

دلم واست خیلی تنگ شده عزیزم دیشب داشتم فیلمات رو نگاه می کردم و فکر میکردم ماشالله چه زود بزرگ شدی انگار همین دیروز بودکه به دنیا اومدی...

وقتی اولین بار تو رو دیدم انقد خوشحال شدم ، همونطور که میخواستم یه دختر ناز و بامزه بودی البته شاید بگی چون عزیز بودی من فکر میکردم خوشگلی اما هر کسی تو  رو دید نتونست دوستت نداشته باشه حالا که یه ماه از بدنیا اومدنت می گذره من عاشقانه دوستت دارم.

آوینای عزيزم  وقتي خيلي كوچولو بودي  همش خواب بودي   ولي حتی زماني كه تو خواب بودي بازم ما نگات مي كرديم و سير نمي شديم  من همش به خودم ميگفتم خوش به حالت آوینا بگير بخواب كه نه کاری داری نه غصه ای  نه چيزي...! خمیازه

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله جون
17 مرداد 90 17:30
سلاااااااااااااام خاله مهربون این دلتنگی های شما را می تونم احساس کنم مااااااااااااااااااشالله مااااااااااااااااااااشالله
مامان کیانا
18 مرداد 90 19:15
سلا به خاله دلتنگ.....خوبی عزیزم...نینی خوشگل ما چطوره؟ما هم دلمون براتون تنگ شده بود...بدون که همه دلتنگیا یه روز تموم میشه ....عکسا وفیلماشو ببین ولذت ببر
مجيد
19 مرداد 90 13:17
سلام بر خاله مريم آخيش خسته شدم
مامان حسام
19 مرداد 90 16:44
ماشاالله چه نی نی نازی دارید وبلاگتون قشنگه خاله مهربون . موفق باشید لینکتون کردم
مژگان
20 مرداد 90 12:07
سلام عزیزم . نی نی ملوسیه
مامان روژین
22 مرداد 90 0:27
سلام گوگولی جون . خوش اومدی ملوسک . می بوسمت اما نه لپ هاتو . خوشمزه . دیر اومدم که تبریک بگم ولی خوشحالم که روی ماهت رو دیدم .
بابا محسن
25 مرداد 90 13:49
ماشالله . چقدر راحت و آسوده خوابیده ... دوران خوش زندگی همین روزهاست هر روزش که میگذره دغدغه هات بیشتر میشه ...هر روزش ... انشالله که شما همیشه خوش باشید و تندرست . زندگی بدون دغدغه هم کسالت بار میشه !
سمانه عمه مهدیار
26 مرداد 90 20:53
الهیییییییی چقدر ناز خوابیده خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه
مامان فهیمه
27 مرداد 90 12:54
خدا حفظش کنه واسه مامان و باباش
! gighil !
1 شهریور 90 2:15
سلام،خوبید؟ لطفا به منم سر بزنید و در صورتی که دوست داشتید منو با اسم وبم لینک کنید و خبرم کنید تا لینکتون کنم.مرسی
مریم
2 شهریور 90 12:30
خدا حفظش کنه براتون
مامان فتانه
4 مهر 90 19:25
سلام.خیلی دختر نازی دارین.به ایلین ما هم سر بزنید
ليلي
26 مهر 90 17:47
سلام!!واي چ خوب ك نيني دارين!دلم لك زده1بچه بغل كنم!از طرف من بوسش كن!واسشم وان يكاد بخون!
علی
28 آبان 90 23:57
سلام خوبی گلم نی نی جون ما خیلی بزرگ شده ماشالله.ایشالله خدا بهش یه عمر 120 ساله ی با عزت بده. ایشالله بوسسس به لپ نی نی آجی من آپ کردم.منتظر حضور گرمت هستم.البته با نظر سازندت.بیا حتما.قربونت برم
محسن
27 دی 90 15:07
سلام من یه وب جدید راه انداختم خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن منتظرت هستم هاااااااااا ............................................ ای جااااااانم یه مااااااااااااااااااچ محکم رو لپاش
ماندگار
3 بهمن 90 12:33
خدا اين كوچولوتون رو حفظ كنه خيلي دلم براي دخترم سوخت كه خاله نداره خوش به حال اين ني ني كه خاله به اين خوبي داره اونم 3 تاااااااااا خوش بايد الهي
sasa
21 بهمن 90 5:32
salam gooooogoooolie 90... hamishe weblaget taravatesho dare... hamin mojebe zibaiishe... kheyli bishtar... hal mikonam miam tuye weblaget gasht mizanam... movafagh bashi , be rahet edame bede.
MOhsen
10 مرداد 91 13:39
سلام اجی ای بابا خوشم میاد دیگه بهم سر نزدی من نبودم نامرد اصلا شناختی؟؟؟ محسنم وبلاگ my love اگه وقت کردی یه سر بزن منتظرم راستی کوشولوتون خشکله
ماجون
9 اسفند 92 20:29
خدا براتوننگه داره به ما هم سر بزنیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif