آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

گوگولی سال 90

اسمتو چی بذاریم...

1390/1/28 13:49
نویسنده : خاله مریم
2,593 بازدید
اشتراک گذاری

                

گوگولی خاله کاش خودت بودی ومیگفتی اسمتو چی بزاریم. 

من کلی تو اینترنت برات دنبال اسم گشتم ، از این و اون پرسیدم،

مامان و بقیه خاله ها هم همینطور، تا اینکه از بین صدها اسم اینا

رو انتخاب کردیم ؛

آوینا  یعنی  عشق               

ساینا یعنی  سیمرغ و دوری کننده از گناه

آیلین یعنی هاله ماه

آترین یعنی آتشین 

رونیا یعنی کسی که شبیه نیاکانش است و هدیه مقدس خدا

اما خاله جون اینا زیاده وما باید فقط یکی شو برای تو انتخاب کنیم.

 

دوستای گلم لطفا نظر مرحمت بفرمایید و بگید کدوم اسم بهتره!!!

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (54)

مامان غزل
23 فروردین 90 11:11
اوینا خیلی قشنگه.
الهام
23 فروردین 90 18:31
درود
اترین خیلی قشنگ
مامانش چی میگه؟


منم با آترین موافقم...
مامانش میگه آوینا یا ساینا
مامان فرنام
23 فروردین 90 23:31
سلام معنیاشون هم بنویس عزیزم تا بهتر کمکت کنم در ضمن به من سر بزن تا با پایان انتظارم همراه باشی


راست میگی اینطوری بهتره...


mahan
24 فروردین 90 13:43
سلام مریم خانوم
به نظر من ساینا بهتره .


آبجیای منم ساینا رو دوست دارن...
دوست
25 فروردین 90 10:55
به نظر من هم ساینا قشنگتره

فکر کنم دست آخر اسمشو ساینا بذاریم
مجتبی
26 فروردین 90 13:45
سلام
مبارک باشه
شما که خودت با ساینا موافقی
نظر خواهر خودمم ساینا بود
ولی من از آیلین بیشتر خوشم میاد..
انشالله که خودتو خودشو خواهرت سالم باشن

آره خوب، ساینا معنیشم قشنگه

مهدی
27 فروردین 90 13:38
سلام قدم نو رسیده مبارک منم با ساینا موافقم ، اسم زیبا و با مسماییه
محسن
27 فروردین 90 14:54
سلام و معذرت از اینکه چند روزه بهتون سر نمیزنم ولی برام یه مشکلی پیش آمده که دعا کنید که انشالله به خوبی حل بشه......
من با اسم ساینا موافقم....

دعا میکنم مشکلت حل شه، تو هم خیلی غصه شو نخور.
علی
27 فروردین 90 15:22
سلام
به نظر من آترین یا آیلین
ولی بیشتر آترین رو دوست دارم.به نظر من این اسمایی که گفتم تلفظش بهتره.

آره علی منم میگم آترین قشنگ تره، ولی آبجیام آوینا و ساینا رو بیشتر دوست دارن.
aria
27 فروردین 90 17:18
سیلام ممنون که دعوتم کردی . ایلین اسم اذری اگه اشتب نکنم . بقیه هم ایرانی بازم اگه اشتب نکنم . هر چه اید خوش اید هر چه ایرانی باشه من دوست دارم مثل اسم خودم که اریا ست ولی شما اسم دخی میخوای همش خوبه


منم با اسمای ایرانی موافقم، ما ایرانی هستیم
اسم هامون هم باید ایرانی باشه.
zahra
27 فروردین 90 17:44
سلام
به نظر من آوینا قشنگ تره ... معنیش خیلی قشنگه . قدمش هم مبارکههههههههههه

بابت تبریک مرسی عزیزم
مامانش هم آوینا و ساینا رو می دوسه...
حميد رضا
27 فروردین 90 18:48
سلام
به نظر منهم ساينا خوبه هم رونيا هم اسم هاي قشنگي هستن هم معنيشون خوبه

آره خوب معنی ساینا خیلی قشنگه
رهگذر
28 فروردین 90 0:25
سلام مریم جون منم با ساینا موافقم عزیزم

یواش یواش ساینا داره تایید میشه...
مهران
28 فروردین 90 12:50
سلام من با ساینا موافقم
راستی به مامانو باباش از قول من تبریک بگو
واسه خودتم مبارکه خاله جون

بابت تبریک مرسی
مثل اینکه بیشتریا با ساینا موافقن
دوست
28 فروردین 90 13:34
اوینا یا سایناf

ممنونم که نظر دادی دوست گلم...
مامان روژین
28 فروردین 90 13:46
رونیا از همشون قشنگتره . معنیش هم از همه قشنگتره .
در ضمن مبارکتون باشه این هدیه مقدس خدا .


بابا شرمنده کردی ، چه زود اومدی
بابامحسن
28 فروردین 90 15:06
چه خاله باحالی ... حتما خیلی ذوق دارید زودتر بیاد اول دعا میکنیم سالم باشند مادر و نی نی را میگم بعد اینکه اسم ساینا قشنگه ... نی نی جنسیتش معلومه ؟! از عکسش که چیزی نفهمیدیم شاد و تندرست باشید ...

نی نی ما یه دختر خوشگل موشگله
كفتر بي بال هادي
28 فروردین 90 17:38
سلام عزيزم ساينا از همه اسما به نظر خوب و زيبا مياد با زهم ميام و ميگم

ممنونم که اومدی و نظر دادی
bahare
28 فروردین 90 22:48
akhey che esmaye ghashangi be nazaram sayna kheili naze...

ساینا معنی قشنگی هم داره
مسافر
28 فروردین 90 23:35
سلام خاله خوبم

عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ وب جدیدت


{britney&tristan}


گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلي
صبر کن پيدا شود گوهر شانس قابلي


{britney&tristan}




خوب خدا رو شکر
محسن
29 فروردین 90 9:05
سلام خاله کوچولو!! البته زیادم کوچولو نیستیا!!! من اسم برادر زادم آیلین هست و قطعا منم از این اسم طرفداری میکنمفقط ایلین

آخی پس تو عمو شدی
من خیلی دوست داشتم عمو یا دایی میشدم
بابای زهرا کوچولو
29 فروردین 90 7:40
سلام. شما لینک شدید


بسیار بسیار متشکرم..
اینجا ایران است !!!!!!!!
29 فروردین 90 9:29
درود
به نظر من ساینا از همش بهتره

آبجیای منم ساینا رو دوست دارن...
مامان روژین
29 فروردین 90 9:40
خاله جون با اسم گوگولی لینک شدید . من رو هم با اسم روژین لینک کنید . مرسی .

ممنونم که منو لینک کردید منم شما رو با افتخار لینکیدم...
مامان كيانا
29 فروردین 90 10:01
سلام ممنون كه به من ودخترم سر زدين.باعث افتخاره كه لينكتون كنم.به نظر من آوينا وآيلين اسماي قشنگي هستن...شاد باشيد.مارو تنها نذاريد

شما لطف دارید،منم شمارو با افتخار لینکیدم
مامان فرشته
29 فروردین 90 10:37
سلام خاله مهربون ممنون که بهم سر زدی
من آوینا رو بیشتر دوست دارم به خاطر معنیش

آره خوب ، واقعا معنیش قشنگه
عليرضا
29 فروردین 90 14:38
سلام مریم جون منم با اوينا موافقم عزیزم

به احتمال زیاد اسمشو آوینا میزاریم
مجید
30 فروردین 90 7:07
سلام گلم خوبی اولین باره که با وبت میام وب بسیار خوبی داری از اینکه خاله شدی تبریک می گم به نظر من ساینا خیلی خوبه
موفق باشی ابجی مهربانم سر بزن خوشحال میشم

ممنونم که اومدی و نظر دادی دوست عزیزم
مدیا
30 فروردین 90 12:04
سلام به خاله مریممم عزیزززمممم

دیگه بهت میگم خاله
قربونت برم
به نظر من ساینا خیلی قشنگ تره..

منو هر چی دوست داری صدا کن مدیای عزیز
مامان کیا
30 فروردین 90 20:24
خاله مریم امیدوارم خواهر زاده بزودی سالم وتپل مپل دنیا بیاد و نازش کنی
من با ساینا موافقم




مرسی عزیزم،
من دیگه واقعا نمیتونم صبر کنم، 9 ماه خیلی زیاده...
دوست
31 فروردین 90 13:24
............@@...........@.@............................................@..@..........
..........@...............@....@........@......@.....@....@..................@....
........@.................@..@........@......@.....@.....@....................@...
.......@...................@...........@......@......@.....@.....................@..
.........@..................@............@.@.@..@.@..@.@.@@.@.@.@.@...
............@.................@..............................................................
...............@................@............................................................


خوشگله
civi
1 اردیبهشت 90 10:40
سلام خوبی؟

به نظر من ساینا بهتره...

مبارکه

خوبم، اگه نی نی مون به دنیا بیاد بهترم میشم...
☆♥★bahare☆♥★
1 اردیبهشت 90 11:19
وای چقدر اسم خوشجل توی اینا ساینا خیلی طرف دار داره ساینا هم بامهنی هم خودش قشنگه

قربونه تو رفیق
حميد رضا
1 اردیبهشت 90 12:51
_______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤----------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤---------------سلامی به گرمی خورشید----------------¤¤¤
_ ¤¤¤-سلام به قشنگی بهار به تو دوست مهربان وگرامی-------- -¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--گفتم در انتظارم که بیایی گفت با منی-----------------------------¤¤¤
¤¤¤------گفتم بیا به مردمک دیده ام نشین------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------گفت من به خانه مردم نمی روم---------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------شاد باشی-------------------¤¤¤
_________¤¤¤------ ----------------------------------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--- I LOVE YOU----¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤----------------¤¤¤
___________________¤¤-----------¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤


خیلی قلب نازیه ، چه دوستای گلی دارم من
دوست
1 اردیبهشت 90 13:49
از نی نی چه خبر

نی نی هم خوبه ، سلام داره
بنفشه بهاری
1 اردیبهشت 90 14:13
سلام ممنون که در نبودم سر زدید من برگشتم فردا هم تولدمه رسما از شما دعوت میکنم خوشحال میشم بیای
آترین

خواهش میکنم عزیزم
تولدت مبارک، حتما میام...
محسن
3 اردیبهشت 90 0:00
سلام
دوست عزیز میخوام برم واسه همیشه
بیا روزای اخر یادگاریم رو بگیر واسه خودت
منتظرم

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
خیلی ناراحت شدم
مریم
3 اردیبهشت 90 12:23
سلام خاله با صفا اسم آوینا خیلی قشنگ و با کلاسه خوشحال میشم به وبلاگ دیانا هم سر بزنین میبوسمت

سلام عزیزم، خوشحالم کردی که به وب گوگولی من سر زدی...
مریم
3 اردیبهشت 90 13:40
سلام عزیزم من تو را لینک کردم اگه دوست داشتی منو بلینک دوستت دارم
www.maryam90.niniweblog.com

با افتخار لینکت کردم عزیزم
محسن
3 اردیبهشت 90 16:00
راستش شاید واسه همیشه برم از این دنیا 5شنبه معلوم میشه

اینو به شوخی میگیرم...!




مائده
4 اردیبهشت 90 15:30
سلام به نظر من ساينا قشنگه. من خودم 2 ماهه باردارم و هنوز نميدونم ني نيم چيه ولي اگه دختر بشه اسمشو ميذاريم پرنيا.

آخی، الهی نی نی تون سالم و سرحال به دنیا بیاد...
پرنیا اسم قشنگیه عزیزم
امین
5 اردیبهشت 90 15:58
سلام خوبیی خاله مریم جون

به نظر من که دو بار دایی شدم و دو بار عمو و اسم یکی از بچه های خواهر آترین هست خیلی اسم قشنگی هست و خواهرم و داداش هم میگفتن ساینا که آخرم آترین شد.

راستی یه بوس نازم از طرف من بکن.

خداکنه دست آخر اسم نی نی ما هم آترین بشه
خوش به حالت من خیلی دارم دایی بشم اما نمیشه...
مامان روژین
6 اردیبهشت 90 0:54
حالا چون میخوای اسم انتخاب کنی دیگه هیچ پستی نمیخوای برای فینگیلی بذاری؟

درگیر وبلاگ خودم بودم ولی امروز با موضوع سونوگرافی آپ میکنم عزیزم
ماما مرضيه
6 اردیبهشت 90 14:41
سلام خاله مريم بنظر من هم ساينا خيلي قشنگه البته من اسم آنيسا ( همانند عشق ) رو هم خيلي دوست دارم

آنیسا هم اس قشنگیه
خاله پپو
6 اردیبهشت 90 14:44
من باشم آوینا یا آیلین میزارم. قشنگن.
البته هر چی نظر مامان و باباش باشه.
قدمش مبارک.
خاله وقت کردی به دیدن منم بیا.

مامانش که با آوینا موافقه ولی هنوز هیچ اسمی روش نذاشتیم، خیلی کار سختیه
محسن بابای پرهام
6 اردیبهشت 90 17:39
حال نی نی مون چطوره خاله ؟ کجایی ؟ بگو واسه اسم چکار کردین ؟

نی نی سالم و سرحاله، کم مونده به دنیا بیاد و هنوز اسم نداره !!!
محسن
6 اردیبهشت 90 19:38
__*######### __*############## __################ _##################_________*####* #* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############# سلام دوست خوبم ##### ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### آپیدممممممم رفیق ،خوشحال میشم بیاین میسییییی
فاطمه(به دنیا خوش امدی)
11 اردیبهشت 90 14:17
به نظر من آوینا خیلی قشنگه،
اسمش تصویب نشد؟

چرا، یه جورایی همین آوینا تصویب شده
مژگان
12 اردیبهشت 90 10:12
سلام اترین قشنگه

عزیزمی
منم آترین رو دوست دارم...
مامان آنیسا
25 اردیبهشت 90 22:57
سلام
چه دخمل قشنگی،
به نظر من رونیا قشنگتره. تو لیست اسمهایی که منم انتخاب کرده بودم بود.


چشمات قشنگ میبینه عزیزم...

فتانه
27 اردیبهشت 90 9:44
سلیقتون خوبه همه ی اسم های انتخابیتون قشنگه ولی من می گم اترین.البته ایلین که اسم دختر منه هم واقعا قشنگه

آی گفتی...
منم عاشق اسم آترینم، اسم ایلین رو هم خیلی دوست دارم.

بی تو مهتاب
11 خرداد 90 22:16
سلام
خوش بع هال نی نی

کم براش مایه نذاشتی
می خواستم بگم انشا الله نی نی خودت اما چون من فط بچه هارو در اغوش مادرشون دوست دارم وبلد نیستم کهنه بچه عوض کنم
این ارزوی خوب رو ازت دریغ می کنم تا بعد
کاش خاله من هم به مهربونی تو تود



من خیلی ممنونم که این دعا رو برام نکردی، بچه داری خیلی سخته...
لاهوت
18 خرداد 90 4:50
نی نی تون همیشه سرحال باشه و آیندش شاد

ممنون دوستم...
رهام
29 خرداد 90 12:03


:::::::::::