آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

گوگولی سال 90

این اولین چیزی که مینویسم...

1389/12/14 14:26
نویسنده : خاله مریم
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                                                   

این اولین چیزی که مینویسم...


نی نی جون از اونجایی که من به وبلاگ و وبلاگ نویسی خیلی علاقه دارم و

همچنین عاشق توام تصمیم گرفتم برات یه وبلاگ بسازم و خاطرات این روزایی

که تو هنوز به دنیا نیومدی یا وقتی که خیلی کو چولو هستی رو بنویسم تا

وقتی که بزرگ شدی بخونیشون و حالشو ببری ...

  

البته ناراحت نباش از این بابت که مامانی و بابایی چیزی برات نمینویسن،

آخه اینترنت در دسترسشون نیست و خیلی وقت این جور کارها رو ندارن،

ولی به دنیا اومدی و بزرگ شدی میتونی ازشون گله کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم
21 فروردین 90 14:27
اولین بوس مال خودمه... الهی خاله فدات بشه عزیزم
aria
21 فروردین 90 14:30
نشاا... که نی نی تون هر چه زودتر سالمو خوشتیل موشتیل به دنیا بیاد . و ابجی بزرگت خوش بخت بشه و همسر خوبی هم واسه شماها پیدا بشه و اگه داداش دارید خدا واستون نگه داره



ممنونم عزیزم.....خدارو شکر ما داداش نداریم




حميد رضا
22 فروردین 90 12:04
سلام خاله مريم
پيشاپيش قدم نو رسيده مبارك
من كه خيلي دوست دارم جاي نو گل تازه وارد باشم
بخاطر اينكه خاله مهربوني مثل تو داره
معلومه كه خيلي خواهرت و بچه ها رو دوست داريد با اجازه اين وب را هم لينكيدم
باي تا هاي


ممنونم که لینکیدی، من عاشق بچه هام
گوگولی مامان
25 اردیبهشت 90 17:56
سلام خاله مریم مرسی از کامنتت
ایشالا نی نی تون سالم باشه و همچنین نی نی ما
یه عالمه بوس برا ی نی نی تون

خواهش میکنم
انشااله هر دوشون سالم باشن
فرزاد
14 خرداد 90 0:05
سلام وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق باشی به ما هم سر بزن
من تو رو لینک کردم تو هم اگه دوس داری با اسم کلبه تنهایی منو لینک کن[بوسه]

نظر لطفته دوست خوبم...
تو وبلاگ خودم لینکت کردم
اینم آدرس وبلاگ خودمه http://www.69ia.blogfa.com
ية بازديدكننده
14 تیر 90 4:42
=فداششششششششششششششششششششششششششش بششششششششششششششششششششششمD>

قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو!!!