آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

گوگولی سال 90

به دنیا اومدن آوینا

1390/4/1 14:05
نویسنده : خاله مریم
1,955 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک آوینا جونم  

چه عجب خاله جون بالااخره چشم ما به جمال تو روشن شد عزیزم

الان چند ساعتی هست که تو به دنیا اومدی ولی من هنوز نتونستم

بینمت، آخه راستشو بخوای به خاطر شرایطی که پیش اومده نتونستم

برم بیمارستان.

فردا قراره بیاریمت خونه ، خیلی دوست دارم ببینم چه شکلی هستی

و اینکه به کی رفتی گوگولی جونم...

 

من عاشق این آهنگ یاس ام...

یکی دو روزیه که چشمات به آفتاب
باز شدن ، حالا دیگه شروع داستان توئه
مادر و پدرت مثل پاسدار
دیگه دور و بر تو ان و چشم به آسمان

نـیـا به خــــدا
گاوچران
میگن اینو که بچه سالمه
تو دورش کن از هرچی ظالمه
گریه میکنی میدونم من شیر بهونه ست
اشک تو واسه ورود به این زمونه ست
تو 9 ماه رو تو تاریکی سر میکردی
بدونی کجایی ، همین الان برمیگردی
تو فردا ، دریای دردا رو دریاب
تنهای تنها هستی تو

بدون اینو پـــس
قلب
تو وقتی رفتی ، به سمت سختی
یا درگیر هستی ، تو دست تقدیر و ، بعد میفهمی
فردی " زخمی ، غمگین ، تسلیم " هستـــی


بخواب با صدای من تا بنویسم
از فرداهای دور دست زندگی
بیا تا بخونه ، این دل بی صبر
از فرداهای دور دست زندگی

خیال باطل
اگه پسری ، بابا میگه این عصای دسته
اگه دختری ، میمونی توی فضای بسته
حرف یاس ، حالا به حقایق وصله
تولد تو ، فقط واسه بقای نسله
پس بهت ، همینو میگم و میرم
که اینه رسم زمین بی رگ و بی رحم
یه چیزی داری می بینی و میگی عالیه
اینجا عصر آدمای دیجیتالیه
هرکی میاد واسه کمکت دست بگیره ،
فردا میخواد چند برابرشو پس بگیره
گریه ها واسه ت همه واسه ریاست
دوستی که ، قبل گریه داشت پیاز پوست میکرد
ما میخوایم گلوی همو با حرص ، بدریم
انگار از همدیگه طلب داریم ارث پدری
تو نمی تونی چیزی بگی بابایی بدونه
گریه کن تا مامان واسه ت لالایی بخونه

دل شکسته
بخواب با صدای من تا بنویسم
از فرداهای دور دست زندگی
بیا تا بخونه ، این دل بی صبر
از فرداهای دور دست زندگی


منو ببین ، دیگه پر ِ حرفه چهره م
گلوم میسوزه از مزه ی تلخ شعرم
گوش بده ، حالا که توی اوج حرفیم
به خدا نمیخوام بدم به تو موج منفی
ولی ، بدون خیلی زود پیر میشی
توجه کن که خیلی زود دیر میشه
عاقبت تولد تو اجله ، میدونی ؟
چرا واسه بزرگ شدن عجله میکنی ؟
معصوم و زیبایی ، با دل پاک داری امید
مثل ماهی قشنگی تو آکواریومی
تو کاش بدونی ، که پاک بمونی
وجود خودتو ذره های خاک بدونی
چه تو روز روشن و چه آسمان تاریک
به دنیا اومدی حالا شناسنامه داری
توی دنیای پر ِ درد و خشونتی
ولی حالا که اومدی پس :
خـــوش اومــــدی

 

  

مامان جون دیروز اصلا حالش خوب نبود، خیلی استرس

داشت. من همش نگرانش بودم، خودش میگفت شب خوابش نمی بره،

الهی براش بمیرم چه روزای سختی رو گذرونده، تنها چیزی که باعث شد

مامان جون بتونه این لحظه ها رو پشت سر بگذاره شوق به دنیا اومدن و

دیدن تو بوده عزیز دلم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (64)

دوست
1 تیر 90 16:20
تبریک می گم قدم نو گل شکفته مبارک دختره یا پسر اسمش چیه

مرسی دوستم
دختره دیگه...اسمش هم آویناست دیگه!!!
دوست
2 تیر 90 11:32
تقدیم به نی نی
مامي مائده
2 تیر 90 12:36
اخي به سلامتي، چشمتون روشن باشه. من تو اون دوران كه داشتين اسم انتخاب ميكردين سر زده بودم به وبلاگتون. پس اوينا رو انتخاب كردين. خيلي قشنگه

مرسی
اره الان اسمشو خیلی دوست داریم...
حمید رضا
4 تیر 90 1:26
---♥ -------♥ ----------♥ --------------♥ ----------------♥ -----------------♥ -----------------♥ ----------------♥ ------------♥ -------♥ ---♥ تول تولد تولدش مبارک ♥ ---♥ -------♥ ----------♥ --------------♥ ----------------♥ -----------------♥ -----------------♥ ----------------♥ ------------♥ -------♥
حمید رضا
4 تیر 90 1:27


---♥
-------♥
----------♥
--------------♥
----------------♥
-----------------♥
-----------------♥
----------------♥
------------♥
-------♥
---♥


تول تولد تولدش مبارک


---♥
-------♥
----------♥
--------------♥
----------------♥
-----------------♥
-----------------♥
----------------♥
------------♥
-------♥

مرسی رفیق...
مریم
4 تیر 90 11:32
سلام خاله ای من هم تبریک میگم قدم نورسیده گل دختری را
هزار بار مبارکه
امیدوارم زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه
بوسسسسسسسس راستی عکسسسسسس

مرسی عزیزم...
اره حتما عکسشو میزارم
مامان ریحانه
4 تیر 90 12:41
مبارکه مبارکه

مرسی عزیزم
khosro
4 تیر 90 14:07
hi
e......belakhare be 2nya umad?!
khob mobarake maman babash bashe;be man che?!
rasT darun bare ham bayad begam ke khob man qasde zadan nadashtam....faq@ haminjury goftam ke benazar nemyad hich posTmo khunde bashy.....hamin...
hala 2khtare ya pesar?!

دختر دیگه، اسمش هم آویناست...
من اصلا از حرفات سر در نمیارم...
بابا محسن
4 تیر 90 14:42
قدمش مبارک باشه ... حال مادر و دختر که خوبه انشالله ؟ چند کیلو بوده ؟ قدش چقدره ؟ ببین چه سوالات فنی بلدم !!! از طرف من به باباش یک تبریک مخصوص بگین . البته قبل از اون چشم شما خاله مهربونش روشن ... دیـــــــگه خــــــــــا له جون شدی ها

بابا سوال فنی!!!
وزنش 3 کیلو و 150گرم و قدش هم 50 سانت...
بابت تبریک هم ممنون
خاله پپو
4 تیر 90 14:45
وااااااااااااااای مبارکه خاله! بالاخره به دنیا اومد!
انقد حس خوبی داره خاله شدن! من بار اول که خاله شدمو هنوز یادمه.
خیلی مبارکه!

آره، واقعا خیلی حس خوبیه...
فکر نکنم هیچوقت دوباره یه همچین حسی رو تجربه کنم

مامان فهیمه
4 تیر 90 15:32
سلاااااااااام:
مبارک باشه...چه اسم نازی هم داره.خدا حفظش کنه.

با این شعر یاس اصلا موافق نیستم.خیلی اغراق کرده بود...دنیا رو باید زیبا دید...اگه آدم خوب باشه همه چیز رو خوب می بینه

ممنون مامانی...
نمیدونم شاید واقعا حق با شما باشه!!!
سحر
5 تیر 90 10:11
سلام مریم جونم

تبریک تبریک و بازم تبریک

امیدوارم اوینا جونم 100 ساله شه

راستی ممنونم از همدردیت


مرسی مرسی مرسی عزیزم...

mAhyA
5 تیر 90 10:24
سلاممممممم.....
مبارکه قدم کوچولوتون مبارک باشه...
واااای خوش به حالت بالاخره خاله شدی من هنوز چند روز دیگه مونده تا خاله بشم و دل تو دلمون نیست...

امیدوارم خیلی زود خاله بشی...آخه خیلی حس خوبیه!!!
مامان کیانا
5 تیر 90 15:32
سلام عزیزم...قدم گذاشتن آوینا.. فرشته آسمونی به این دنیا مبارکه...خداوند هزارسال اونو در کنار خونواده خوبتون حفظ کنه...

خیلی خیلی ممنون مامان کیانا جون
مامان لنا
5 تیر 90 20:47
قدم نورسیده مبارک کوچولو با دخترم دوست میشی

مرسی...
کوچولو میگه معلومه که دوست میشم...
اعظم
6 تیر 90 1:30
سلامممممم خاله جون بهت تبریک میگم.یه ماچ خوشگل ازطرف من ازش بگیر .حتما یادت نره.

مرسی...
همین امروز یه ماچ ازش برات می گیرم
مامان لنا
6 تیر 90 15:16
سلام عزیزم لینک کرده بودم بازم مرسی
مامان لنا
6 تیر 90 23:15
سلام مریم جون بنام گوگولی لینکت کردم شما هم لنا جون لینک کن عسل خاله رو ببوسسسسسسسسسسس

با افتخار لینکیدمت گلم...
mAhyA
6 تیر 90 23:28
سلام عزیزممممم
من لینکت کردم تو هم ما رو با اسم من و پسر داییم علی کوچولو لینک کن

با افتخار لینکیدمت...
مامان فتانه
7 تیر 90 13:05
واااااااااي مباركه.پس بالاخره به دنيا اومد.قدمش براتون مبارك باشه.زود زود عكسشو بزار ببينيماينم برا اويناتون

مرسی گلم...
همین الان عکسشو میزارم
مریم
7 تیر 90 14:49
این عکس گوگولیه عزیز دلم آوینای خوشگل تولدت مبارک
فکر کنم چشممون به جمالت روشن شد

آره دیگه عکس گوگولیه، به دنیا اومد
jojo
8 تیر 90 11:56
اخیییییییی مریم جنم چقدنازخوابیده الان اگه اونجا بودم میخواستم یه گازروی لپش بگیرم

من به جای تو میگیرم گلم...
britney
8 تیر 90 14:40
{britney&tristan}

واي چه ني ني ناسي

مبالكه..............................

زندگي حكمت اوست...
زندگي دفتري از خاطره هاست...
چند برگي را تو ورق خواهي زد...
ما بقي را قسمت ...


{britney&tristan}


مرسی گلم...

چشمات ناز میبینه..

مهران
8 تیر 90 15:34
سلام خاله مریم چه نی نی نازی دارین
مرسی که به من سزدی و دعوتم کردی بیام نی نی تونو ببینم

مرسی از اینکه اومدی نی نیمونو دیدی و واسش کامنت گذاشتی...
محسن
8 تیر 90 16:41
مبارکه بهتون تبریک میگم انشالله خدا حافظش باشه همیشه و همجا به امید اینده درخشان و پرافتخار......تبریک میگم..
بابا چه دعاهایی...ممنونم،منونم
علی
8 تیر 90 17:19
سلام مریم خانم
خوبی
واااااااااااای چه نی نی خوشگلی
فک نکنم به تو رفته باشه.آخه خیلی خوشگله
شوخی کردم
امیدوارم که خدا بهش عمر با عزت بده
بوووووووووسش بکن


دستت درد نکنه دیگه علی آقا!!!
مرسی...حتما بوسش میکنم.
رهگذر
8 تیر 90 17:28
سلام مریم جون
قدم نو رسیده مبارک عزیزم.اسمشم خیلی قشنگه.امیدوارم اوینا جون همیشه سالم و شاد باشه
از طرف من یه بوس ابدار از لپاش ازش بگیر

مرسی....

حتما این کارو میکنم...
لاهوت
8 تیر 90 21:15
سلام

مبارک باشه..از طرف من ببوسش

مرسی...حتما..
marsen
8 تیر 90 22:03
خدا نینیتونو حفظش کنه...
تولدشم مبارک دیر شده ولی چه عیبی داره دیر یا زود
ممنون...

مرسی.......مرسی......مرسی......
اشتباهی
8 تیر 90 22:11
وای چه نی نی نازی
خدا حفظش کنه
میگم چقدر م خوش به حالشه
کلی واسش لباس واسباب بازی و... خریدین خوش به حالش
انشالله عروسیش!!!!!!

مرسی عزیزم...

انشالله...انشالله..

محسن
9 تیر 90 12:00
سلام ابجی جونم خوبی؟؟
به عین خودت خوشکل موشکله
بازم سر بزن احوال نینیمونو بهمون بده
فعلا بای

خیلی نازه من خیلی دوسش دارم...
سايه
9 تیر 90 12:04
واييييييييييييييييييييييييييي تبريك ميگم خاله جون
خوشششششششششششششش بحالت مريم جون
من كه آرزوي خاله شدنو به گور ميبرم
اميدوارم كه قدمهاي كوچيكش براتون بركتهاي بزرگ داشته باشه
بوس تقديم به كوچولوي خالش

الهی مریم برات بمیره...
خاله شدن خیلی حس خوبیه...
زیاد غصه نخور منم آرزوی دایی شدن رو به گور میبرم...
زهره
9 تیر 90 13:12
سلام به شما
سلام به اوينا جون

قدم نورسيده مبارك

ماشا ا... خيلي خوشگله خدا حفظش كنه

در پناه خدا

مرسی گلم، چشمات خوشگل میبینه...
دوست
9 تیر 90 13:33
بازم مبارک
راستی شیرینی ما رو باید بدی


خب من از این فاصله چه جوری شیرینی بدم...


faty
10 تیر 90 19:29
Salam va sad salam
elahi che ninie nanazie
mashala
elahi k hamishe salamat bashe


مرسی فاطی جون...
سايه
11 تیر 90 10:21
واي مريم جون چقدر نازه ماشاا....

چشمات ناز میبینه عزیزم...
mAhyA
11 تیر 90 19:11
سلام عزیزممممم...
به سلامتی قدمش مبارک باشه...
وای هزاار ماااشالله چقدر خوشگله...
منم تو وبلاگم هم وب علی کوچولو هم سینا تو راهیمون یه شمارش معکوس گذاشتم واسه تولد بچه خواهرم
راستی دو روزه هر کاری میکنم نمیشه که برای پست عکسای اوینا نظر بذارم منم اینجا گذاشتم

مرسی دوستم...

برای پست عکساش کلا نمیشه کامنت گذاشت،خودم اینکارو کردم...
marsen
12 تیر 90 16:08
سلام... اپم بدو بیا...[قلب شکسته]
افسانه
12 تیر 90 19:22
سلام آوینای گل
خوبی خوشگله ؟
سلام ما رو به خاله خانومت هم برسون
چقدر دوست دارم اون روزی برسه که خوندن و نوشتن یاد بگیری و این همه محبت خاله مریمت رو خودت بخونی و احساس کنی
مریم جونم مبارکتون باشه خدا براتون نگهش داره
از طرف من به خواهرت هم تبریک بگو گلم

به روی چشم،میگم.....خیلی خیلی هم ممنونم
دانيال
13 تیر 90 12:58
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون


سلام مامان دانیال،آدرس سایت یا وبلاگ دانیال رو نذاشتی خب من حالا چه جوری بیام...
بابا محسن
15 تیر 90 12:10
بچه راه افتاد ! پس کی میخوای آپ کنی !

خب من چیکار کنم وقت نمیکنم دیگه...
مامان فتانه
15 تیر 90 13:21
واااااااایییییییی چقدر نازه باز هم مبارکتون باشه.

مرسی مامان فتانه جون...
نی نی توپولی
15 تیر 90 16:31
مبارک باشه نی نی ...
عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم


مرسی...بابا شعر!!!
ساناز
15 تیر 90 19:08
سلام مباررررررکککککککه خاله جون چه نینی ناسیه منم اون اهنگ یاسوخیلی دوست دارم نفسمه
ازوبت خیلی خوشم اومده پیش منم بیا

مرسی عزیزم...نظر لطفته...حتما میام پیشت گلم...
عمه ی امیرحسین
17 تیر 90 3:06
سلام عزیزم . مبارک باشه قدمش . خیلی نازه هزارماشالا

خیلی خیلی خیلی ممنونم گلم
مجيد
18 تیر 90 7:59
hd ايوا ايول كن يك ماچ از لوپش كن

حتما...
بابا محسن
18 تیر 90 14:29
خاله نصفه مامانه ! اونم همچین خاله ایی که از نصف بیشتره !
با خواهر زاده خوش بگذره ...ولی یک سری به ما بزن ... به روزیم /

عجیب خوش میگذره...
خاله زهرا
18 تیر 90 17:45
آوینا کوچولو شکفتنت مبارک

مرسی خاله زهرا جونم...
(الهام) مامان لنا
19 تیر 90 16:32
سلام مریم جون مرسی که به ما سر میزنی آوینا جونو ببوسمنتظر عکسای جدید عسلچه هستیم

عکسای جدیدش رو حتما باید بذارم چون قیافش کلا عوض شده...
mAhyA
20 تیر 90 11:44
سلام خاله جون خوبی کجایی؟؟؟؟؟
بیا ببین منم پنج شنبه خاله شدم...


آخی.....تبریک میگم
الهام
22 تیر 90 0:28

اوینا کوچولو به دنیا هزار رنگ خوش اومدی

مرسی گلم.......................
aji eli
23 تیر 90 10:47
درود
عزیــــــــــــــــــــــــزم
عاشقتم اسمتو که میبینم حال می کنم
وایییییییییییییییییییییی چه نی نی نازی دارین
لپشو بچش از طرف من دستشم ببوس
راستی آپم


نظر لطفته گلم...
حتما کارایی که گفتی رو میکنم
مامان پارسا جون
23 تیر 90 15:52
سلام قدم نورسیده مبارک

مرسی
بنفشه بهاری
26 تیر 90 20:21
سلام زنده باشه زنده باشه ماشاالله هزار ماشاالله خیلی ناره خداحفظش کنه رسنی تو خونواده ماهم 1دختر و1پسر به دنیا اومد

مبارک باشه عزیزم...
الهی خدا براتون نگهشون داره...
(الهام) مامان لنا
28 تیر 90 11:43
سلام مریم جون دخمل ما خوبه چرا دیگه عکساشو نمیزازی دلمون آب شد بخدا

خوبه، سلام داره
دوست دارم عکس جدید بزارم ولی واقعا وقت نمیکنم...
حميدرضا
30 تیر 90 0:58
سلام اجي شرمنده دير سرزدم واي چقدر نازه خدا حفظش كنه
از طرف من ببوسش

این چه حرفیه عزیزم...
همین که الان اومدی خیلی خوبه و ازت ممنونم...
بابا محسن
30 تیر 90 11:17
عکس جدید چی شد ؟!

به خدا وقت نمیکنم، این روزا سرم خیلی شلوغه
مریم مامان پینگیل
3 مرداد 90 23:31
وای خدا چه مهپاره ای یه تیکه ماه ماشالله هزار الله اکبر
قدمش پربرکت
عزیزم منو با همون اسم پینگیلی و مامان باباش لینک کن

مرسی عزیزم...با افتخار شما رو لینک کردم...
دوست
4 مرداد 90 17:33
چقدر خوشگله چش نخوره ایشا الله

چشمات خوشگل میبینه دوست جونم...
خاله جون
10 مرداد 90 0:54
مبارک باشه خاله شدنت
من که هیچ وقت روزی که خاله شدم فراموش نمی کنم
مایل به تبادل لینک هستید به من خبر بدید
مرسی

آره واقعا خیلی حس خوبیه...منم فکر میکنم روزی که خاله شدم هیچوقت از یادم نره...
مهرانه مامان مهرسا
10 مرداد 90 12:30
سلام خاله جوني كجايي آوينا جون خوبه

سلام...ببخشید که دیر به دیر آپ میکنم آخه سرم خیلی شلوغه...
آوینا کلا یه شکل دیگه شده،عکسشو همین روزا میزارم...
افسانه (صوفیا)
10 مرداد 90 14:10
سلام آوینا خانوم
دلم برات تنگ شده بود گفتم یه سری بهت بزنم
اینم یه ماچ گنده:
آرزو میکنم خوشبخت باشی


من از طرف آوینا ازت ممنونم افسانه جون
خاله جون
10 مرداد 90 16:47
خدای من نگاش کن مثل فرشته ها خوابیده
عزیزم
اسفند اسفند اسفند چشم نخوره الهی
خدا حفظش کنه
ممنون من خبر کردید

مرسی خاله جون
ساناز
18 مرداد 90 15:04

اینم چندتا ماچ ازطرف من به به اوینا هوشولوی نازوخوشمل


این بوسها هم از طرف گوگولی برای تو عزیزم...