آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

گوگولی سال 90

اینم از سیسمونی...

1390/3/24 12:11
نویسنده : خاله مریم
8,631 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جون ما برات جشن سیسمونی گرفتیم و از اونجایی که خونه ی مامان و

بابا یه خوابه ست و تو الان اتاق نداری(ناراحت نشو گوگولی من، مامان اینان

دارن خونشون رو عوض میکنن و یه خونه با اتاقای بیشتر میگیرن تا تو هم برای

خودت یه اتاق داشته باشی.)جشن خونه ی ما برگذار شد؛                 

                                                                                    

ازاونجایی که خونه ی ماخیلی بزرگه(هدف پز دادن خونمون بود.)ما یه  گوشه

ی خونه رو مثل یه اتاق برای تو چیدیم و بعد از جشن دوباره وسایلت رو جمع

کردیم تا وقتی که مامان اینا یه خونه ی دیگه بگیرن، فکر کنم تا قبل از به دنیا

اومدن تو این کارو بکنن...

                                                                                                                         

 با وجود  تمام مشکلات این تو هستی که تنها دلخوشی خاله مریم و انگیزه

ای برای ادامه ی زندگی خاله جونی. گو گولی من خیلی دلم میخواد برات زیاد

بنویسم ولی وقت نمیکنم...      

  عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقــتـــم!!! 

برای دیدن عکسای سیسمونی برو به ادامه مطلب گلم...

اینم عکسای سیسمونیته...

 

 من خودم عاشق این خرسه ام، نگا چه خوشگله...!

 



این کتابها رو من برات گرفتم تا مثل خودم کتاب خون شی آخه من خیلی کتاب

خونم هر چند سال یکبار یه کتاب میخونم، به جون خودم خاله جون...

 

اگه میبینی سلفون داره به خاطر اینه که تا وقتی وسایل رو ببریم

خونه ی خودتون کثیف نشن خاله جون دیگه اینکه نشکنن...خوب!!!

 

 این لاک ها رو خاله کوچیکه واست گرفته، آخه خودش خیلی قرتی وعشق

لاکه و کلکسیون لاک داره؛ میخواد تو هم مثل خودش قرتی بشی...!

 

     اینم وسایل آب تنی و حمامت هستش...

 

 

 من بابت این سه تا عکس پائینی از این عروسک تشکر میکنم چون به من خیلی کمک کرد...

 

 سلفون چرخهای اینم به همون دلیلی که قبلا گفتم باز نکردیم کوچولو...    

 

     

 

الهی قربونت برم؛ وقتی تو این کفشها تصورت میکنم دلم میخواد جونمو برات

بدم؛ کاشکی میتونستم الان بغلت کنم.      

                                           گـــــــــوگـــــــــــولـــــــی مــــــــن...

 

 ایناهم یه سری از لباسهاته،چون تعداد عکسا دیگه خیلی زیاد میشد و فقط

عکس اون لباسایی رو که خودم خیلی دوست دارم رو تو وبلاگت گذاشتم.

               فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات شم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 جیگیلی تختشو ببین تخت نوجوانه،

              به قول یکی از دوستای وبلاگیم با یه تیر دو نشون زدیم ...    

 

                                                        

 

 



 

من دوست داشتم رنگ سیسمونیت قرمز - مشکی باشه اما مامان جون

رنگ سبز رو دوست داشت . به خاطر همین سبز گرفتیم، این رنگ هم

قشنگه ، من که دوسش دارم...        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

سحر
2 خرداد 90 11:13
سلام عزیزم
حالا که داری زحمت میکشی لطفا عکس هارو از نی نی وبلاگ آپلود کن تا بتونیم ببینیم

من امروز هیچ کدومشون رو نتونستم ببینم

امیدوارم نی نی سالم باشه


به خاطر راهنمایی ات خیلی خیلی ممنونم گلم...
مامان روژین
2 خرداد 90 17:17
سلام .
برای مامان گوگولی
یه آسمون پر از ستاره و یه دشت پر از گل تقدیم به همه مامان جونی های خوب و مهربون .
روزت مبارک عزیزم .

البته مامان گوگولی تا حالا این وبلاگ رو ندیده...
من تبریکتون رو بهش میرسونم
افسانه
3 خرداد 90 9:34
منم دلم بچه خواهر خواست

آخه خواهر ندارم

خوش به حالت ني ني خوشگل آبجيت
تو راهه


ني ني خانوم من از همين جا بهت سلام ميدم
و منتظرم تا زودتر به دنيا بياي
و زندگي رو با مامان و باباي مهربون
و خاله ي و البته خاله هاي خوش سليقه و باذوقت و مامان بزرگ عزيزت كه زحمت اين ست خوشرنگ رو برات كشيدن و بقيه ي فاميل عزيزت شروع كني
چه جمله ي طولاني اي شد
خب خانوم كوچولو
تا خودت بزرگ بشي و خوندن ياد بگيري
خاله خانومت نظراي من رو برات ميخونه
ok ديگه برو بخواب


آره خدایی خواهرزاده خیلی عزیزه، من که عاشقشم...
من برادرزاده هم خیلی دوست دارم ولی داداش ندارم.


مریم
3 خرداد 90 10:30
سلام خاله جون
وای وای چه سیسمونیهای خوشگل خوشگلی من که دلم آب شد

خیلی زیبا و قشنگ مبارکش باشه امیدوارم به سلامتی گوگولی ازشون استفاده کنه روز مادر بر شما مادر آینده و مامان گوگولی مبارک

من خودم عاشق وسایلای نی نی ام، مخصوصا لباساش
مژگان
3 خرداد 90 12:11
خیلی نازن

نظر لطفته عزیزم
مامان کيانا
3 خرداد 90 13:46
سلام خانومي..مبارکه انشاا...با سلامتي وشادي استفاده بشه....خيلي خيلي زيبا بود دستتون درد نکنه

ممنونم
همه اینارو با عشق براش گرفتیم...
دوست
3 خرداد 90 13:57
سیسمونی قشنگیه دارم کم کم به نی نی تون حسودیم میشه









راستی هر چی سعی می کنم به اون ئبلاگت نظر بفرستم نمیشه قسمت رمزش باز نمیشه فک کنم اینترنتم با بلاگفا مشکل پیدا کرده


آخی عزیزم...اصلا قابل تو رو نداره...
فتانه
4 خرداد 90 13:00
وااااااااااااایییییی چه سیسمونیه نازی گرفتین برای دخترتون

چشمات ناز میبینه عزیزم...
بابامحسن
6 خرداد 90 10:32
مبارکه . چقدر ذوق داره این کارا واسه یک مسافر کوچولوی گوگولی چه تدارکی دیدین .. انشالله چند ماه دیگه توی این لباسها ببینیمش

انشااله...
ولی مگه این یه ماه آخر میگذره!!!
مامان روژین
6 خرداد 90 15:25
سلام خاله جونی مهربون . واقعاً جدی میگی مامان نی نی وبلاگش رو تا حالا ندیده ؟ چرا ؟ میخوای مامان و نی نی رو با هم سورپرایز کنی یا اینکه مامان نی نی تنبل شده ؟
راستی سیسمونی خییییییییییلی خوشگله . الهی که گوگولی شالم به دنیا بیاد و با دلخوشی استفاده کنه .

از اون اول که وبلاگ رو ساختم بهش گفتم ولی انقدر بی ذوقه که تا حالا مشتاق نشده ببینه... هــــــــــی!!!
مامان روژین
9 خرداد 90 1:04
هی وای من . نچ نچ نچ .

واسه چی؟
مگه چی شده؟!
محسن و الی
10 خرداد 90 14:22
مرسی خبرم کردی خیلی زیبا بود
من که از سیسمونی های نی نی خوشم اومد
کاش مال من بود
راستی عکس نی نی رو هم میزاشتی که ببینیمش
بازم بیا پیشمون راستی خوشحال میشم وب ما رو لینک کنی


نی نی ما که هنوز به دنیا نیومده ولی وقتی به دنیا اومد حتما عکسشو میزارم
علی
10 خرداد 90 17:58
سلام.مرسی که اومدی
بابا ایول.خیلی قشنگ بودن عکسا.میگم عزیزم تو اینجور خواهر زادتو دوست داری .فک کنم اگه خودت بچه دار بشی یک هفته بیشتر عمر نکنی.از ذوق سکته میکنی.قربونت
شوخی کردم

الان من خجالت کشیدم
ولی منم دقیقا همین فکر رو میکنم...
خاله پپو
11 خرداد 90 8:04
وااای مریم جون. انقد برای سیسمونی گوگولی جون ذوق کردم که نزدیک بود با کله برم تو مانیتور. خیلی خوشمل بودن. خیلی. منم عاشق خرید اینجور جینگولکام. اگه جلومو نمی گرفتن تا حالا صد بار سیسمونی خریده بودم.
مبارک گوگولی عزیز باشه. ایشاا... به سلامتی استفاده کنه.
دست شوما خاله مهربون و اون عروسکه که بهت کمک کرد درد نکنه.

نظر لطفته عزیزم...اصلا قابل تو رو ندارن


محسن
11 خرداد 90 16:25
مبارکش باشه انشالله به سلامتی ........ ولی پول یارانه اش رو از همین حالا جدا بگذارین

تازه فقط یارانه نیست که ما تو تهرانیم، اینجا هر کی بچه به دنیا بیاره 1 میلیون به حساب بچه اش میریزن...
"فکر کنم شهردار تهران یا م-ا-ن اینکا رو میکنن"


آبجی فهیمه
11 خرداد 90 18:40
سلااااااااام:
وااای سیسمنیشو نگاه...
منم نی نی میخوام....
انشالله زودتر تو بغلت بگیریش...
نمیری باش...بمونی باهاش

دعا میکنم خیلی زود ازدواج کنی و سریع بچه دار بشی تا به آرزوت برسی...
فکر کن چه دعایی برات کردم!!!
حمید رضا
12 خرداد 90 0:08
سلام مریم جون
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه زیبا سیسمونی قشنگی بود واقعا خوشم اومد
انشاالله بچه سالم باشه وبه سلامتی از این ها استفاده کنه
این گلها برای یک خاله مهربان




این گلها هم برای یه دوست با معرفت...



پرستو
12 خرداد 90 14:06
سلام...
این گوگولی خاله رو از قول من یه 10 تا ماچش کن...اگه تو روز به دنیا اومدنش دعوتم کنی قول میدم یه کادو خوشمل براش بیارم.

حتما خبرت میکنم، منتظرم باش...

قراره 1 تیر به دنیا بیاد پرسو جونم
رهگذر
12 خرداد 90 16:45
سلام مریم جون خیلی قشنگ بودن عزیزم مبارکش باشه
خوش بح حالش که خاله ای به مهربونیه شما داره

مرسی عزیزم

فقط نمیدونم چرا گوگولی به دنیا نمیاد، این ماه آخر چقدر دیر میگذره...

tristan
13 خرداد 90 22:43
سلام دوست خوبم

بابا دس خوش ایولا

عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بود


(britney&tristan)


بـــــی تــــــو آغاز می کنم من روزهای زرد را

اشـــــک و آه و نـــــالـــــه هـــــــــــــا و درد را

می نویسم بـــــی تـــو بودن های من پایانم است

بی تــــــو حامل می شـوم اندوه و اشک سرد را


(britney&tristan)



من کوچیکتم...
قابلی نداره رفیق
مهران
16 خرداد 90 8:37
کاش= زودتر بدنیا بیاد ما خودشو زیارت کنیم
کاش=منم یه خاله به این خوبی داشتم


اره منم دیگه صبر ندارم، چرا به دنیا نمیاد!!!
خودم میشم خاله ات...
jojo
16 خرداد 90 11:52
سلام عسیسم سیسمونیتون فوق العادسراستی عکس نی نی یاگوگولی رو بذارتا ما بدونیم کیه که توانقد براش ذوق داری من که حسودیم شد ای کاش منم گوگولی بودم

ازطرف من یهخوشگل بهش بکن

هنوز به دنیا نیومده، ولی به محض اینکه به دنیا بیاد ، به روی چشمم،عکسشو میزارم...
من عاشقشم
زهره
16 خرداد 90 12:06
سلام سلام

مباركا باشه..... قدم نورسيده مبارك....

هنوز که قدمش نرسیده، ولی ممنونم عزیز دلم
mahan
16 خرداد 90 14:12
!
عجب ؟!


بله!!!چی فکر کردی...
محسن
18 خرداد 90 0:15
sسلام ابجی چطوری؟؟؟؟
از نینی کوچولویه ما چه خبر؟؟؟؟؟
اپم بیا سر بزن

سلام، نینی کوچولوهم خوبه، سلام داره!!!
الی
18 خرداد 90 20:21
مبارکا باشه انشاله به سلامتی استفاده کنه دخملی ناز
وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم

ال جون نظر لطفته، با تبادل لینک هم کاملا موافقم گلم...


بابا محسن
22 خرداد 90 8:42
دقیقا معلوم نشده این گوگولی کی تشریف میارن یک شمارش معکوس بذار تو وبلاگش بلکه زودتر بگذره

گفتن 1 تیر به دنیا میاد،ولی مگه روزا میگذرن ...


khosro
27 خرداد 90 13:27
hi
2 un webetam nazar gozashtam.
umadam iinja beBnam che khabare.....albate ba ejezeye shoma
vaqean inqad niniya dus dashtaniyan ke in kararo mikonin 4eshun??!

من همه ی نی نی ها رو دوست دارم ،آخه همشون جیگرن ، ولی نی نی ما جیگرتره...
دوست
28 خرداد 90 11:23
این نینیه بدنیا نیومد از انتظار مردیم خاله مریم

گفتن 1 تیر به دنیا میاد ، جای من بودین چیکار میکردین...
خاله پپو
29 خرداد 90 10:34
مریم جون، شوما انقده با ذوق و احساس از سیسمونیا مینویسی که حسابی معلومه چقدر عاشق گوگولی هستی.
ایشاا... خدا زودتر قسمت خودت کنه 7 تا گوگولی، قد و نیم قد!!!!

نه تو رو خدا، نکن از این دعاها من کلی آرزو دارم بابا
حمید رضا
30 خرداد 90 23:29
☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
مامان کيانا
1 تیر 90 12:25
سلام گلم خوبي چه خبر؟کم پيدايي؟نيني نازه چطوره؟

نی نی 1 تیر به دنیا میاد و من خیلی خوشحالم...
مهدی
3 تیر 90 0:59
سلام
ببخشید یه مدت نبودم و نتونستم به وبلاگم سر بزنم
سیسمونیه خیلی قشنگیه ایشالله مبارکش باشه و کلی باهاش حال کن این گوگولی عزیزمون

خواهش میکنم اصلا قابل شما رو نداره...
رهام
7 تیر 90 12:29
سلام

میگم ببخشید نظر شخصی منه اگه عکسها رو در ادامه مطلب بزاری بهتره واسه اونایی که سرعت نتشون پایینه بهتره

از اینکه به من سر زدی مرسی

بله بله کاملا باهات موافقم...
تو اولین فرصت این کارو میکنم

فرزاد
8 تیر 90 17:58
سلام مبارک باشه که خاله شدی خیلی خوشگله خدا واستون نگه هش داره/شاد باشی

مرسی

خیلی خیلی خوشحالم که خاله شدم...
r.memorial
17 آبان 90 13:16
خوش به حال نی نی تون . چه خاله ای داره و چه با سلیقه حسودیم شد . ای کاش من هم از وسایل رهام عکس میگرفتم . خیلی وسایلش خوشکل هستن . و نینی تون هم خیلی خوشکله .