آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

گوگولی سال 90

و اما سونوگرافی...

1390/2/16 14:26
نویسنده : خاله مریم
4,351 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی خاله اینا اولین عکسایی که ما از تو داریم،

عکس که چه عرض کنم ،هیچی توشون معلوم نیست؛

ولی خودمونیم از هیچی که بهتره!!!

 

baby mouse smileyاولیش واسه وقتیه که تو 9 هفته ات بود...

تو این عکس که دومین سونوگرافیه تو ٤ ماهته عزیزم...

                                                                             

       اینجا که ٥.٥ ماهته دیگه یه چیزایی داره معلوم میشه،

                  مثل جنسیت....بله جنسیت......

اینجا بود که ما فهمیدیم تو یه دختر خوشگل موشگلی خاله جونم

    

این عکس رو همه با دقت ببینید...

                                                   اینجا نی نی ٧ ماهشه

       ماشااله نگا چه خوشگله. چشمارو ببین،  به به ....به به

بینیش که انقدر کوچیکه، انگار اصلا نداره.........قد بلندش هم که کشته داده دیگه من چی بگم

خیلی تلاش نکن این چیزایی که گفتم رو ببینی، چشم بصیرت میخواد عزیزم!!!

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مریم
7 اردیبهشت 90 10:46
سلام خاله نازنین انشااله عکسهای تولدش رو ببینیم بوسسسسسسسسسس

انشااله عکسای عروسیشم ببینیم مریم جون...
گرچه من با ازدواج مخالفم
محسن
7 اردیبهشت 90 15:39
سلام
وای چقدر خوشکله!!!
من چشم بصیرتم دارم!
مرسی که هم عقیده ایم ابجی بزرگه نه خاله کوچیکه!

خوشحالم یکی جز خودم این چیزایی که گفتم رو دیده...


دوست
8 اردیبهشت 90 11:05
نی نی چند وقت دیگه دنیا میاد

دو ماه دیگه...البته این دوماه یرای ما دو سال میگذره.
حميد رضا
8 اردیبهشت 90 16:29
اپم _________________$$$$___$$$$
_خوشحال__________$$$$$$$_$$$$$$
__ميشم____$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_سر__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
بزني$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$___اپم با دو مطلب__$$$$$$$$$$
__$$$____خوشحال_______$$$$$$$$$
$________ميشم_________$$$$$$$$$
$________سر__________$$$$$$$$$$
$_________بزني_______$$$$$$$$$$$
$___نظر يادت نره__$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
ايول نيني ماماني

ایول به خودت با این کامنت با مزه ات و دوباره ایول به تو که انقدر تند تند می آپی.
الهام
9 اردیبهشت 90 22:18
من چی بگم به این خاله مهربون به نی نی تون حسودیم شد چه خاله خوبی داره

نگو این حرفارو .... من خجالت میکشم.
مهران
10 اردیبهشت 90 15:09
من که آخرشم نتونستم ببینمش


گفتم که چشم بصیرت میخواد
مامان كيانا
11 اردیبهشت 90 13:42
آخ قربونش برم با اين عكساي نازش..من چون تجربه داشتم تونستم ببينمش

دیدین چیزایی که من میگم وجود داره
خاله پپو
11 اردیبهشت 90 15:59
سلام خاله مریم جون.
ایشاا... زودتر نی نی بیاد و باهاتون عکس دسته جمعی بگیره.
رمز پستی که میخواستی: 313

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پس چرا به دنیا نمیاد


مژگان
11 اردیبهشت 90 18:00
سلام عزیزم امیدوارو نی نی نازتون به سلامتی وشادی وارد دنیا شه


بنده بسیار بسیار ممنونم


مریم
11 اردیبهشت 90 18:43
سلام مریم جون
چه خاله مهربونی...
خدا کنه این دو ماه زودتر بگذره تا ما هم عکسهای این کوچولو رو ببینیم...

مهربونی از خودته عزیزم
ممنون به خاطر دعایی که کردی،چون این دوماه انگار اصلا نمی گذره


بابامحسن
12 اردیبهشت 90 8:46
سه بعدی ...چهار بعدی ....

این که خوب دو بعدی بود، من عجله دارم چهاربعدی شو ببینم...
مژگان
12 اردیبهشت 90 10:10
سلام عزیزم امیدوارم به سلامتی وخوشی پا به دنیا بذاره

قربونه تو آبجی گلم
مدیا
12 اردیبهشت 90 15:05
سلام خاله مریم

وووووووووووووووای الهی قربونه قد و بالاش یرمممم. . .
چقدر نازززززه...
ایشالا که به سلامتی و خوبی به دنیا بیاد
اگه بدنیا اومد عکس نینیو یادت نره بذاریااا
من چشم انتظارمممممم!!!

دوست دارم
نینیمونم خیلییییییییییییییییییی عاشقشم
فعلا بووس بووس.. .. .. ..

انقدر ازش عکس بزارم که خسته شید!!!
محسن
12 اردیبهشت 90 17:02
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری
با مطالب زیبا و خوندنی تا جایی که وقت داشتم مطالبت رو خوندم بعدا میام مابقی مطلبت رو هم میخونم
راستی اگه به وبم بیای و نظر بدی خیلی خوشحال میشم و اگه با تبادل لینک موافق بودی میتونی منو با اسم همه چیز لینک کنی و بعد خبرم کنی و بگی با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم هااااا زوووووووووووود بیا

زوووووووووووودی اومدم دوست خوبم...
tristan
12 اردیبهشت 90 17:45
سلام دوست خوبم

پستت زيبا بود

آرزومندسربلندي شماييم

يا حق


{britney&tristan}


غم دریا دلان را با که گوییم / کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست / چگونه دل از این دریا بشوییم . . .


{britney&tristan}



خواهش میکنم، قابل شما رو نداشت...
علی
12 اردیبهشت 90 21:46
سلام.به نظر من دیگه اینا زشته .دیگه اینکارتون دست نبود.حالا خود دانی


سخت نگیر خیلی
زندگی میگذرد ، تند و آسان و سبک...


zahra
13 اردیبهشت 90 2:40
سلام عزیزم . خیلی قشنگ بودن . باحال بود ! خیلی وقته که نی نی توی فامیلامون نداشتیم. دلم خواست یه دفعه !! بای

آخی عزیزم
الهی که شما هم خیلی زود نی نی دار بشید
احسان_ک
13 اردیبهشت 90 9:39
سلام
امیدوارم سالم و سر حال به این دنیای بی حال بیاد...


مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

اینجاست که شاعر میگه:
9 ماهو تو تاریکی سر میکردی
بفهمی کجایی همین الان برمیگردی
bahar.alone
13 اردیبهشت 90 14:14
الهـــــــــــــــــــــــــی
چقده نازه
خوش به حالت داری خاله میشی....
به دنیا اومد از طرف منم ببوس.



آره بهاره جون میبینی دارم خاله میشم...


مامان آنیسا
15 اردیبهشت 90 1:46
سلام امیدوارم هرچه زودتر صدای خندش فضای خونتون رو پرکنه
به من وآنیسا سر بزن خاله جون

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
یعنی واقعا میشه!!!
sasa
15 اردیبهشت 90 2:23
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤سلام دوستاي خوبم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤واقعا ببخشيد خيلي دير سر ميزنم¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربوناي همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤دلم رو شاد كنيد¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤ساسا¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
واقعا بابت دير آپ شدنم بهتون يه معذرت خواهي بدهكارم...و ناگفته نمونه به خاطر اينكه كه در نبودم بهم سر ميزدين ممنونم خيلي زياد


چه عجب!!! شما پیدا شدی
این حرفا چیه........معذزت خواهی نمی خواد...
الان میام آپ جدیدتو میخونم
mahan
18 اردیبهشت 90 21:53

خیلی خیلی خوشگله .
گوگولی !

چشمات خوشگل میبینه...
مامان روژین
20 اردیبهشت 90 10:55
سلاااام . خیلی بامزه هست . خدا صحیح و سالم بهتون ببخشدش .
راستی ماشاا..... چه چشم بصیرتی داری شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله مامان روژین، چی فکر کردی شما...
تازه خیلی از چیزایی که دیدم رو ننوشتم!!!
دوست
21 اردیبهشت 90 14:08
چه خبر از نی نی

سلام داره خدمتتون!!!
تقریبا 40 روز تا به دنیا اومدنش مونده


فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:07
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟

آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟!

آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟

مترجم گریه کودک

نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان

پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010

بهترین محصول برای مادران شاغل


قیمت: 4,000 تومان


باید کتاب جالبی باشه، فهیمه جان ممنونم
فهیمه
24 اردیبهشت 90 9:56
سلااااام عزیزم:
ممنون از لطفت خانم گلمنم وب شما رو با افتخار لینک کردم...
وب من رو با نام ((از بهشت))بلینک..
ممنون عزیزم.
راستی نمی خوای خرید کنی؟؟؟
انشالله هر چه زودتر خواهرزاده ی نازت به دنیا بیاد
مواظب دلت باش

شما رو با افتخار لینک کردم
برای خرید هم حتما به وبلاگت میام...
مامان روژین
24 اردیبهشت 90 15:14
فقط میخواستم به قول اونوری هابگم :
oh my gooooooooooooooooooooood

بابا خارجی...


بابا محسن
24 اردیبهشت 90 15:24
نظرم رسید خدمتتون ....!؟

بعله!!!
بابامحسن
24 اردیبهشت 90 15:25
ما هرچی که انتظار بکشیم به اندازه یک سر سوزن انتظار مامانش نمیشه ... مادر نشدی نمیدونی ...!
(خب باباشدم اینو که میدونم ....!)

آره واقعا همینطوریه که میگی...
بابا محسن(حرفهای بابائی)
25 اردیبهشت 90 8:45
شما که توی مسابقه انتخاب اسم نی نی وبلاگیها شرکت نکردین ؟اگه اونورها تشریف بردین یک نگاهی به کد10 بیاندازین

حتما میام
مامان مرضيه
25 اردیبهشت 90 15:02
سلام مرسي كه به وبلاگ پسر كوچولوي من سر زديد. ني ني ام انشاء ا... اواسط خرداد بدنيا مياد توروخدا دعــــــــــا كنيد.

الهی...
پس روزای آخره
امیدوارم هر دوتون سالم و سر حال باشید...
بابا محسن
25 اردیبهشت 90 15:07
خاله حالت چطوره ؟ دستت درد نکنه بابت مسابقه ایشالله نی نی تون بدنیا بیاد جبران کنیم ...نی نی خودتو نمیگم ها خاله آپ کن عکس اسباب بازیها و ... لباساش ... و کلی مطلب بذار ... بعدا خوندشون خیلی کیف داره

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت!!!
اره، اتفاقا خودمم تو فکرش هستم، ولی اصلا وقت نمیکنم...

فتانه
27 اردیبهشت 90 9:41
سلام. امیدوارم هر چه زودتر نی نیه نازتونو ببینین.به وبلاگ دختر من هم سر بزن

مرسی...همین الان میام فتانه جونم
حمید رضا
29 اردیبهشت 90 16:56
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \.......
........(_\........

سلامممممممممممممممممممممممممممم

من اپممممممممممممممممممممممممممم

بدو بیا رد پایی به جا بگذار عزیزم...

منتظرتما ............................[بوسه][بدرود]


آخی چه ردپاهای نازی...
مامان کيانا
2 خرداد 90 13:41
سلام خانومي ...چند وقته نيستي؟
روز مادر رو به مامان نيني نازتون وهمچنين روز زن رو به شما تبريک ميگم با آرزوي بهترينها

درگیر عکسای سیسمونی بودم عزیزم، میخوام بزارم تو وبلاگ گوگولی...
دایی اگه قبول کنی...
11 خرداد 90 15:38
سلام مریم جون الهی من قربون اون عروسکش بشم خرسه رو می گم خیلی زیباست همشون خوبو عالیه منم اگه می تونستم یه چیزی به این خواهر زادم بگی نگی می فرستادم دوستت دارم . دایی قربونت بشه اما آبجی جون اسمش چیه دوستت دارم

باعث افتخاره که تو دایی اش باشی،تازه اونم تنها دایی اش...
اسم نی نی آویناست
الی
29 خرداد 90 18:36
سلام خاله مریم خوبی عزیزم خیلی وقته شما رو لینک کردم مرسی بهم سر زدید بازم بیاید خوشحال میشم

ممنون که لینکیدی گلم...